Wednesday, July 25, 2007

17. TEKOND KOH CHANGILT BANGKOKKI

Lühidalt rääkides läbisime teekonna takso, laeva, kastiauto ja bussiga. Koh Changil olles uurisime küll ka varianti osta reisibüroost organiseeritud otsereis saarelt Bangkokki, kuid hind tundus sedavõrd palju kallim, et otsustasime omal käel kohale jõuda. Sadamas olime tunnistajaks suurele tülile reisijate ja taksojuhi vahel. Turistid arvasid, et nad ei pea taksosõidu eest maksma, kuna ostsid kuskilt reisibüroost sellise pileti, millel taksosõit juba hinna sees. Taksojuht aga polnud sellest midagi kuulnud ja väitis, et tahab raha saada. Kohale tuli ka politsei ja peale mitut telefonikõnet tüli siiski vaibus ning saavutati kokkulepe. Bussi võtsime lihtsalt esimese, mis oli kohe väljumas. Tegemist ei olnud kõige uuema liiklusvahendiga, kuid väga hull ka polnud. Ebamugavaks läks siis, kui sõit venis kokku ligi 6 tunni pikkuseks ja paljudes peatustes tuli buss puupüsti rahvast täis ning konditsioneerid ei suutnud enam võidelda aknast sisse paistva lauspäikesega. Loomulikult mahtus selle aja sisse ka toidupeatus, kus minu seekordseteks lemmikuteks kujunesid erinevad lihavardad koos terava kastmega ning magusas taignas kuuma õli sees küpsetatud kartuli-ja banaaniviilud. Mugavaks osutus, et Bangkokki jõudes sõitis buss Ekamai bussijaama, ehk kohe Skyline´i peatuse kõrvale. Kuna ärasõiduni jäänud päevadel oli niikuinii kavas kaubamajades väike tiir teha ja taas linnaeluga ennast harjutada, siis sõitsime kohe Siam Squarile ja leidsime väga armsa öömaja Soi Kasem San 1-l White Lodge´s.